خدمات پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه

برون سپاری خدمات شبکه و فناوری اطلاعات باعث کاهش هزینه های جاری و همچنین بهبود کیفیت خدمات آی تی میشود.با توجه به هزینه های سنگین استخدام نیرو یا نیرو های متخصص در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین هزینه هایی که به مجموعه تحمیل میشود مانند:

  • هزینه بیمه و مالیات
  • هزینه آموزش های سالیانه و گذراندن دوره های مورد نیاز جهت پیشبرد اهداف سیستم
  • هزینه کسب تجربه نیرو ها
  • هزینه از دست رفتن اطلاعات مهم سازمان در قبال بی تجربه بودن نیروها

برون سپاری خدمات انفورماتیک ، نگهداری شبکه و زیر ساختها بهترین راه پیشروی یک سازمان میباشد.ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و به موقع یکی از عوامل بسیار موثر در استفاده و بکارگیری سیستم ها و در نتیجه اثر گذاری کامل سیستم در بهبود فرآیندها و عملیات شرکتها و سازمانها و در نهایت تامین نظر و جلب رضایت آنها می باشد.

network operators

مجموعه تاوا ارتباط  به دلیل اعتماد راسخ خود به این امر مهم اقدام به ایجاد سازمانی منسجم متشکل از نیروی انسانی جوان و کارآمد و دارای انگیزه ی در خور تحسین جهت ارائه خدمات برتر به مشتریان خود، نموده است.

تامین همه منظوره نیازهای مشتریان در سایر بخش های انفورماتیکی و بی نیاز کردن آنها از مراجعه به مکانهای گوناگون برای طلب کارهای مختلف در رسته مربوطه ، هدف شرکت بوده و همانگونه که پیشتر گفته شد اکنون مشتری مداری، پشتیبانی بی قید و شرط و استفاده روز افزون از دانش مدیریتی روز دنیا مولفه های اساسی فصل جدید فعالیت ما می باشد.

چرا نیاز به پشتیبانی شبکه داریم؟

کسب و کارها در مسیر پیشرفت و توسعه نیازمند تمرکز روی اهداف و مسائل تخصصی حوزه ی کاری خود میباشند . قطعا هر امری که تمرکز سازمان و کسب و کار را از مسائل اصلی ، مهم و ذارای الویت بالا دور کند، مسیر توسعه و پیشرفت کسب و کار به چالش کشیده خواهد شد.یکی از اجزای جدانشدنی کسب و کارهای مدرن امروزی آی تی و موارد مربوط به آن میباشد که در صورت اجرای نامناسب ، پشتیبانی نامناسب و غیر مستمر ،کلیه اجزای سازمان را با چالشی بزرگ مواجه میکند که با گذشت زمان حتی باعث دلسردی کسب و کارها میشود.

ما استرس آی تی را از شما دور میکنیم!

تاوا ارتباط با داشتن تیم پشتیانی با تجربه و حرفه ای که سالها با چالش های آی تی دست و پنجه نرم کرده و برای هر چالش بهترین راه حل را با مناسب ترین هزینه انتخاب میکنند استرس و دغدغه سازمان در مقابل تمامی مشکلاتی که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( IT) داشتند مانند خرابی کامپیوترها ، امینت اطلاعات ، ویروسی شدن شبکه ، خرابی سرور ، بک آپ مرتب از اطلاعات ، ارتباطات بین شعب و بسیاری موارد دیگر از بین خواهد خواهد رفت.

null

پشتیبانی ریموت

null

پشتیبانی تلفنی

null

پشتیبانی حضوری

پشتیبانی شبکه از راه دور ( ریموتی)

توسعه و گسترش استفاده از اینترنت باعث شده جهت انجام کنترل های روزانه و رفع عیب درصد بالایی از مواردی که برای زیرساخت شبکه، کامپیوترهای کاربران ، سرور ها، فایل های اشتراک گذاشته شده و تمامی سرویس های مجازی شبکه اتفاق می افتد، متخصصین دات از راه دور اقدام به بررسی مشکل و رفع آن مینمایند.همچنین این کنترل های روزانه باعث میشود اگر مشکلی به ظاهر کوچک در سرویس های شبکه در حال به وقوع پیوستن باشد که در آینده به یک معضل تبدیل خواهد شد، به سرعت جلوی آن را بگیرند.

network-support-pic1

پشتیبانی ریموت شبکه شامل چه مواردی می شود؟

  • اشتراک گذاری فایل و پرینتر
  • رفع عیب سرویس های شبکه مانند اکیتودایرکتوری، اکسچنج (Microsoft Exchange )، ماشین های مجازی (Esxi) ، فایروال، گروپ پالیسی ( Group Policy)
  • نصب نرم افزارهای مورد نیاز کاربران
  • بررسی و رفع عیب سرویس ویپ ( voip )
  • بررسی و رفع عیب دوربین های مداربسته تحت شبکه
  • بررسی و رفع عیب سیستم مدیریت کاربران اینترنت و تعریف محدودیت جدید برای کاربران
  • بررسی ارتباطات وایرلس بین شعب
  • بررسی عملکرد و رفع عیب سیستم بک آپ روزانه و اتوماتیک از سرویس ها و ماشین های مجازی (Veam Backup)

پشتیبانی حضوری شبکه

در صورت خرابی هر یک از اجزای زیر ساخت شبکه ، سرور، سویچ ها، روتر ها، وکامپیوتر های سازمان به گونه ای که به صورت ریموت و از راه دور امکان رفع عیب وجود نداشته باشد، تیم پشتیبانی به صورت حضوری وارد عمل شده و نسب به بررسی و رفع عیب اقدام مینماید.

تضمین عدم افشای اطلاعات و حفظ محرمانگی

از آنجایی که پشتیبان شبکه به اطلاعات سازمان و کسب و کار شما دسترسی دارد توجه به این مورد اهمیت پیدا میکند ، گروه دات نت در تمامی قرارداد های خود با اضافه کردن بند تضمین عدم افشای اطلاعات و حفظ محرمانگی خیال کارفرما از بابت حفظ امنیت اظلاعات سازمان راحت میشود.

تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه

محاسبه قیمت خدمات پشتیبانی شبکه تابع متغیرهای بسیاری میباشد که باعث میشود تهیه فرمول ثابت جهت برآورد قیمت خدمات پشتیانی میسر نباشد و شرکت های خدمات دهنده شبکه برای هر کسب و کاری با توجه به نیازها، شرایط و نوع درخواست های آن کسب و کار اقدام به برآورد قیمت خدمات پشتیبانی شبکه نمایند.

 

عوامل تاثیر گذار در تعرفه پشتیبانی شبکه

تعدادکامپیوتر و تجهیزات شبکه

تعداد تجهیزات مورد استفاده کارکنان و زیرساخت شبکه سازمان اعم از: کامپیوترها ، لپ تاپ، پرینترو اسکنر سرورها، سویچ ها، لینک های رادیویی و .. ارتباط مستقیم با قیمت پشتیبانی شبکه دارد و یکی از اولویت های تعیین قیمت میباشد.

فاصله تا مرکز

فاصله مجموعه تا مرکز پشتیبانی شبکه و همچنین نوع دسترسی یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پشتیبانی میباشد.

میزان مراجعه حضوری کارشناس پشتیبانی

با توجه به تعداد دستگاه های شبکه و همچنین نوع و میزان اهمیت سرویس های شبکه فعال در سازمان، میزان مراجعه حضوری کارشناس پشتیبانی مشخص میشود که این میزان تاثیر مستقیم روی قیمت پشتیبانی شبکه دارد.

مدل و نوع کسب و کار

ساعت کاری, حجم کاری و میزان نیاز سازمان  به پاسخگویی به لحظه پشتیبان شبکه از عوامل مهم و موثر در تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه میباشد.

سرویس های نرم افزاری شبکه

تعداد، نوع و میزان پیچیدگی سرویس های فعال شبکه از عوامل با اولویت بالا در تعیین قیمت پشتیبانی شبکه میباشد.

نمونه قیمت قراردادهای پشتیبانی شبکه

نمونه 1
2 میلیون تومانهر ماه
  • کامپیوتر و لپ تاپ : 10 عدد
  • سرور فیزیکی : 1عدد
  • ماشین مجازی : 2عدد
  • تلفن ویپ : 10 داخلی
  • پرینتر : 3 عدد
  • تعداد شعبه : ندارد
  • چکاپ ریموتی سرویس ها:
  • 2بار در هفته
  • مراجعه حضوری : 1بار در ماه
نمونه 3
6 میلیون تومانهر ماه
  • کامپیوتر و لپ تاپ : 20 عدد
  • سرور فیزیکی : 2عدد
  • ماشین مجازی : 6عدد
  • تلفن ویپ : 20 داخلی
  • دوبین تحت شبکه: 15 عدد
  • پرینتر : 6 عدد
  • تعداد شعبه : 2 عدد
  • چکاپ ریموتی سرویس ها:
  • 6بار در هفته
  • مراجعه حضوری : 3بار در ماه
فهرست